• Zielgruppen
  • Suche
 

Publikationen

Suche nach
in in allen Feldern AutorTitelBeschreibung
Kategorie
Jahr
 

2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 1994 1993 alle Jahre

Begutachtete Veröffentlichungen

Grote, U. (1995): The Efficiency of Marketing Channels for the Import of Exotic Fruits. In: ECONOMICS, Vol. 51, 1995, Tübingen, pp.25-60.

Grote, U. (1995): Effizienz von Vermarktungskanälen für den Import von exotischen Früchten In: Bundesministerium für Ernährung, Landwirtschaft und Forsten, Berichte über Landwirtschaft 73, Landwirtschaftsverlag (publ.), Münster-Hiltrup, pp.107-135.

Grote, U. and H. Sartorius von Bach (1995): ): Intensificacion del Comercio Del Aguacate en la Union Europea. In: Investigacion Agraria Economia, Vol. 10 (2), Madrid, pp.265-281.

Sonstige Publikationen

GROTE, U. (1995): Financial Sustainability of the Social Action Program (SAP) in Pakistan. ADB, internal paper, Manila.

GROTE, U. (1995): Lessons learned from Restructuring the East-German Agro-Food Sector. German Privatisation Agency, working paper, Berlin.

GROTE, U. (1995): Outlook of the Agricultural Policies, Markets and Trade in the Central and Eastern European Countries and the Newly Independent States. OECD-working paper for contribution to the FAO-publication ‘The State of Food and Agriculture’.

GROTE, U. (1995): Review of Agricultural Policies: Estonia. OECD Country Study (prepared in close cooperation with the Estonian authorities), internal paper, 120 pages, Paris.